Treść strony
Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu
ul. Paderewskiego 233
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej
równowartości kwoty 211.000 euro
na zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008
1. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
D. zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P – 1 nr 4 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P – 064 samochodem Jelcz lub równoważne,
G. odśnieżanie pługami średnimi typu POD – 5 zamontowanymi do samochodów Jelcz lub równoważne, o ładowności 10 Mg, - 1szt.,
H. odśnieżanie pługami średnimi typu POD – 5 zamontowanymi do samochodów Jelcz lub równoważne, o ładowności 10 Mg, - 1 szt.,
O. odśnieżanie spycharkami o mocy 74– 133 kW (100– 180 kM) (typu Fadroma lub równoważne) w gminie Grudziądz i Gruta,
R. odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1624 o mocy 130 kW lub równoważne z pługiem w gminie Radzyń Chełmiński,
S. odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1224 o mocy 110 kW lub równoważne z pługiem na drogach nr: 1407C, 1408C, 1409C, 1410C,
T. odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 – 100 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1373C, 1374C, 1375C, 1376C, 1377C, 1389C, 1390C,
U. odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 – 130 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1369CC, 1368C, 1386C, 1387C, 1388C, 1365C,
W. składowanie mieszanki piasku z solą w ilości 400 Mg w miejscowości Świecie nad Osą wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. – 2,5 m (67 piaskarek po 6 ton),
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90.21.20.00-6
90.21.30.00-3
2. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia: od 1.11.2007 r. do 15.04.2008 r.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na stronie: bip.powiatgrudziadzki.pl
6. Oferty należy składać nie później niż w dniu 18 września 2007 r. do godz. 1300 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233, pokój nr 2.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 września 2007r. o godz. 1300 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.
8. Kryterium oceny ofert:
Zadania: D, G, H
cena: 90%+10% = 100%
kryterium I: cena jednostkowa za 1 godz. pracy czynnej - 90%,
kryterium II: cena jednostkowa za 1 godz. pracy biernej /dyżuru/ - 10%
Zadania: O, R, S, T, U, W
Cena - 100%
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
- Pan Janusz Różański – Kierownik PZD Grudziądz, tel. 056 46 48 257
- Pani Krystyna Szumkow – specjalista ds. dróg, tel. 056 46 48 257.
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty.
12. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
§ wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
§ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) załącznik nr 1 do oferty,
§ oświadczenie o przyjęciu projektu umowy związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych wraz z projektem umowy i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. załącznik nr 2 do oferty,
§ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
§ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
§ wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia załącznik nr 3 do oferty,
§ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). Referencje nie będą wymagane w przypadku, gdy wykonawca wykonywał prace przy zimowym utrzymaniu dróg w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu, załącznik nr 4 do oferty,
§ wypełniony kosztorys ofertowy załącznik nr 5 do oferty
§ podpisany formularz umowy załącznik nr 6 do oferty
14. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kierownik PZD
/-/ Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Różański
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2007-10-11 13:44
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2007-10-11 13:51
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2007-10-11 13:46