Treść strony
Marek Kannenberg
podinspektor Wydziału Rozwoju, Edukacji
i Zarządzania Kryzysowego
Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
Telefon kontaktowy: 56 45 144 09
e-mail: koordynator.dostepnosci@powiatgrudziadzki.pl
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.)
Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Grudziądzu oraz w jednostkach organizacyjnych powiatu, monitorowanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe oraz jednostki organizacyjne powiatu,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Przedstawianie Staroście Grudziądzkiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu Grudziądzkiego:
Metryka
- opublikował: Dawid Banasiakdata publikacji: 2021-03-11 11:55