Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisku pracy
OR. 2110.6.2016
Starostwo Powiatowe w Grudziądzu
ul. Małomłyńska 1
86-300 Grudziądz
Starosta Grudziądzki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu
Podinspektor – Wydział Organizacyjny
Wymiar etatu: 1/2 etatu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:
- stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,
- podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,
- toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze (stanowisko pracy na I piętrze).
- Wymagania niezbędne:
- określone w ustawie o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.),
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: administracja, zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne lub obrona cywilna
albo wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego,
bezpieczeństwa narodowego, bezpieczeństwa wewnętrznego lub obrony cywilnej.
- Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych,
b) odporność na stres, praca pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność,
c) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ochrona systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, a także w zakresie ochrony fizycznej,
- okresowa kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
- opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony oraz nadzorowanie jego realizacji według obowiązujących przepisów,
- realizacja szkolenia obronnego,
- realizacja zadań w ramach stałego dyżuru,
- organizowanie akcji kurierskiej,
- planowanie świadczeń na rzecz obrony,
- organizowanie i przeprowadzanie poboru,
- prowadzenie Kancelarii Tajnej,
- organizowanie ochrony danych osobowych w urzędzie,
- obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- opracowanie planu reagowania kryzysowego, procedur, systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania,
- organizowanie i współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych działających na terenie powiatu w zakresie reagowania w sytuacjach kryzysowych,
- prowadzenie monitoringu stanu bezpieczeństwa na administrowanym terenie, dyspozycyjności i gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze,
- tworzenie i aktualizacja bazy danych dla potrzeb zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie i aktualizowanie powiatowego planu OC,
- planowanie przedsięwzięć obrony cywilnej i ustalanie zadań dla nadzorowanych i podległych jednostek organizacyjnych,
- tworzenie formacji obrony cywilnej,
- organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obrony cywilnej,
- współdziałanie z organami administracji rządowej, organami jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorcami oraz organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
e) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o odbytym stażu,
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
j) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kopercie w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 25 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacyjnym” w terminie do dnia 11.07.2016 r. do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgrudziadzki.pl) oraz na tablicy informacyjnej tut. Starostwa.
STAROSTA
/-/ Edmund Korgol
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Zawadkadata wytworzenia: 2016-06-27
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2016-06-27 12:10
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2016-06-27 12:06
Rejestr zmian
- zmieniono 2016-06-27 12:06 przez Dawid Banasiak