Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.powiatgrudziadzki.pl

Treść strony

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - REFERENT

OR. 2110.7.2024

Starostwo Powiatowe w Grudziądzu

ul. Małomłyńska 1

86-300 Grudziądz 

 

Starosta Grudziądzki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu  

REFERENT

w Wydziale Komunikacji

Wymiar etatu: pełen etat

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:

- stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,

- podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,

- toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze

 

1. Wymagania niezbędne:

a)       określone w ustawie o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135),

b)      wykształcenie średnie i minimum rok doświadczenia w ramach umowy o pracę.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie administracyjne lub pokrewne,

b) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
o samorządzie powiatowym, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,

c) doświadczenie w pracy w ramach umowy o pracę na podobnym stanowisku,

d) znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),

e) znajomość obsługi urządzeń biurowych,

f) odporność na stres, praca pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność,

g) prawo jazdy kat. B.

  

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie spraw z zakresu rejestracji i wyrejestrowania pojazdów,

b) wydawanie decyzji administracyjnych,

c) prowadzenie spraw z zakresu zbycia pojazdu,

d) wprowadzanie zmian w dowodach rejestracyjnych,

e) wydawanie wtórników oznaczeń i druków,

f) naliczanie opłat,

g) obsługa interesanta.

 

4. Warunki pracy na danym stanowisku: 

a) praca przy komputerze powyżej 4 godz.

5. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem,

b) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,

c) dokument poświadczający wykształcenie,

d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu  rekrutacji   zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”,

e) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f) oświadczenie o niekaralności,

g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kopercie w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz w Biurze Obsługi Interesanta (parter) z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji” w terminie do dnia 11 grudnia 2024 r.  do godz. 13:00 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgrudziadzki.pl) oraz na tablicy informacyjnej tut. Starostwa.

 

Adam Olejnik

                                                                                                                              Starosta

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Staszewska
    data wytworzenia: 2024-11-28
  • opublikował: Dawid Banasiak
    data publikacji: 2024-11-28 13:22
  • zmodyfikował: Dawid Banasiak
    ostatnia modyfikacja: 2024-11-28 13:24

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-11-28 13:24 przez Dawid Banasiak

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 729194
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-12-02 11:09:19