Treść strony
Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu
ul. Paderewskiego 233
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej
równowartości kwoty 5.278.000 euro
na remont nawierzchni bitumicznych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych
na odcinkach dróg powiatowych o łącznej długości 608 mb
1. Zamówienie obejmuje odcinki dróg powiatowych zgodnie z poniższym wykazem:
Lp
| Nr i nazwa drogi
| Miejscowość
| Rodzaj nawierzchni do remontu | Długość odcinka do remontu (mb) | Powierz-chnia (w m2) |
1 | 1388C Łasin-Mędrzyce-Lisnowo | Bogdanki | bitumiczna | 105 | 577 |
2 | 1383C Dąbrówka Królewska - Gruta | Salno | bitumiczna | 79 | 395 |
3 | 1395C Biały Bór – Wałdowo - Ruda | Wałdowo | bitumiczna | 136 | 680 |
4 | 1413C Boguszewo - Czeczewo | Czeczewo | bitumiczna | 90 | 450 |
5 | 1404C Słup - Linowo | Linowo | bitumiczna | 98 | 490 |
6 | 1378C Grudziądz - Gać | Gać | bitumiczna | 100 | 500 |
Razem | 608 | 3.092 |
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
2. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2007r.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na stronie: bip.powiatgrudziadzki.pl
6. Oferty należy składać nie później niż w dniu 7 listopada 2007 r. do godz. 1300 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233, pokój nr 2.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 listopada 2007r. o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- Pan Janusz Różański – Kierownik PZD Grudziądz, tel. 056 46 48 257
- Pan Andrzej Faltynowski – Specjalista ds. dróg, tel. 056-46-48-257
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto podanej w ofercie.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty.
13. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
· wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
· oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.),
· oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, związania z ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych wraz z projektem umowy i przyjęcia ich bez zastrzeżeń,
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
· wypełniony kosztorys ofertowy,
· jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy,
· podpisany formularz umowy,
· wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających właściwe wykonanie tych robót
14. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
15. Ogłoszenie umieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.10.2007 r. pod nr 195585-2007.
Kierownik PZD
/-/ Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Różański
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2007-10-17 14:52
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2007-10-17 14:59
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2007-10-17 14:56