Szkielet strony zbudowany jest z kilku elementów stałych oraz interaktywnych klawiszy:
Każda strona serwisu składa się z paska MENU (wykaz grup tematycznych) widocznego po lewej stronie ekranu, który po wybraniu otwiera zawartość danej podstrony.
W lewym dolnym rogu znajduje się wyszukiwarka. Po wprowadzeniu poszukiwanego hasła, należy potwierdzić przez kliknięcie w pole „szukaj”. Istnieje możliwość przeszukiwania w całym serwisie lub na danej stronie i jej podstronach.
Poniżej wyszukiwarki znajduje się „pole”, które informuje o liczbie odwiedzin na stronie oraz o dacie ostatniej aktualizacji.
W stopce znajdują się informacje o strukturze biuletynu, rejestrze zmian, instrukcji korzystania z biuletynu oraz dane dotyczące redakcji biuletynu.
Informacje umieszczone na stronie opatrzone są nazwiskiem autora wiadomości, a ponadto umieszczona jest data publikacji i ostatniej modyfikacji.
Każdą dostępną informację na stronach serwisu można wydrukować.
Dokumenty specyficzne dla urzędu takie jak oświadczenia majątkowe, formularze, uchwały i inne do pobrania zapisane są w postaci plików o rozszerzeniu pdf. W celu ich odczytania na komputerze powinien być zainstalowany program Acrobat Reader.
Jest to darmowy program dostępny w internecie pod adresem: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep.html